האם כל מטיס רחפנים חובבן זקוק לרישיון לרחפן?

האם כל מטיס רחפנים חובבן זקוק לרישיון לרחפן?

רישיון לרחפן הוא אחד הרישיונות הכי מבוקשים ונפוצים היום במדינת ישראל. לצד רישיון לכלי רכב שונים, בשנים האחרונות גם רישיונות לכלי טיס הפכו למצרך שאותו צורכים אלפי ישראלים כדי לספק לעצמם זמנים של הנאה לצד מקצועיות ומסחריות. היום נסביר לכם האם כל מטיס רחפנים חובבן זקוק לרישיון רחפן, או שמדובר כאן על רישיון שפונה אך ורק לאוכלוסית המטיסים המקצועיים.

רישיון לרחפן – לא לצרכי תחביב ופנאי

אנשים שעוסקים בהטסת רחפנים לצורך הנאה ובתור תחביב הם אנשים שלא צריכים להחזיק ברישיון לרחפן. כל מי שמעוניין לרכוש לעצמו רחפן ולהטיס אותו מוזמן לעשות זאת בשמחה, והדבר היחיד שעליו הוא יצטרך להקפיד הוא לשמור על חוקי הטסת הרחפנים כמו שהם מפורטים באתר הרת"א – רשות התעופה האזרחית. אז מי כן זקוק לרישיון לרחפן?

מקצוענים או רוצים להפוך לכאלה? רישיון לרחפן הוא חובה עבורכם

לעומת אותם מטיסים חובבים, קהל מטיסי הרחפנים המקצועיים שעוסקים בהטסת רחפנים לצרכים מסחריים בהחלט צריכים להחזיק ברישיון לרחפן.

רישיון לרחפן מתקבל בתום מעבר מוצלח של קורס הטסת רחפנים. הקורס הזה מתחלק לכמה אפשרויות שונות, כאשר כל אחת מהן פונה לסוג אחר של רחפן:

  1. קורס הטסת רחפנים עד 4 ק"ג.
  2. קורס הטסת רחפנים עד 25 ק"ג.
  3. קורס הטסת רחפנים עד 2,000 ק"ג.

אם גם אתם שוקלים להפוך את התחביב למקצוע, רישיון לרחפן הוא חובה גם עבורכם, אז כך תשיגו אותו.

הכירו את בית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט

בית הספר פריפלייט הוא בית הספר המוביל בארץ למקצועות ההטסה. בבית הספר נמצא צוות הדרכה מקצועי שרובו ככולו מורכב מבוגרי חיל האוויר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם עומדים ללמוד מהאנשים הטובים ביותר בתחום בדרך לרישיון לרחפן.