הי בוב מציגה: טכנולוגיות משאבי אנוש שיעצבו את עתיד המקצוע

טכנולוגיות משאבי אנוש משנות את הדרך בה אנו חושבים על ניהול משאבי אנוש. המטרה של טכנולוגיות משאבי אנוש אלו היא להקל על משאבי אנוש לחברות ולעובדים. הדור החדש של תוכנות משאבי אנוש מתמקד בחוויית העובד, ולכן הם נקראים גם ממוקדי אנשים.

ישנם שלושה סוגים של טכנולוגיות משאבי אנוש:

1) תכנון ותחזית של כוח אדם:

2) רכישת כישרונות:

3) מערכות ניהול ביצועים ומשוב:

הדרך הטובה ביותר לנהל משאבי אנוש היא באמצעות שלושת סוגי טכנולוגיות משאבי אנוש.

העתיד של משאבי אנוש הוא דיגיטלי. משאבי אנוש, כעמוד השדרה של כל ארגון, הוא תחום שעובר טרנספורמציה דיגיטלית מהירה. לפונקציית משאבי אנוש יש תפקיד משמעותי בעידן זה של טרנספורמציה דיגיטלית.

מקצועני משאבי אנוש צריכים להבין כיצד להשתמש בטכנולוגיה ובנתונים לטובתם על מנת לעמוד בקצב של כוח העבודה המשתנה והצרכים המתפתחים שלו. הם צריכים להיות מסוגלים להשתמש בתובנות מונעות נתונים לקבלת החלטות טובות יותר ולתכנון אסטרטגי. זה יאפשר להם לספק שירות ותמיכה טובים יותר לעובדיהם שיובילו אותם להצלחה.

עפ"י חברת הי- בוב ניהול משאבי אנוש הוא גורם מפתח בהצלחתו של כל עסק. עם זאת, עם כל כך הרבה כלים שנועדו לעזור למנהלי משאבי אנוש ולצוותים, זה יכול להיות קשה לדעת באילו מהם להשתמש מתי.

Trello הוא כלי שיתוף פעולה המאפשר לך לארגן בקלות פרויקטים לתוך לוחות ורשימות. אתה יכול להקצות משימות לחברים שונים בצוות שלך ולעקוב אחר ההתקדמות במשימות אלה על ידי הוספת כרטיסים לכל רשימה או לוח. זה גם מספק מספר אינטגרציות עם אפליקציות פופולריות אחרות כמו Slack או Google Drive מה שמקל על זה.