התקנה של מערכת אנרגיה סולארית

מדוע לבחור בחברת אורמש להתקנה של מערכת אנרגיה סולארית?

מדוע לבחור בחברת אורמש להתקנה של מערכת אנרגיה סולארית?

במדינת ישראל פועלות היום כמה וכמה חברות שמציעות ייצור והתקנה של מערכת אנרגיה סולארית על גגות של מבנים שונים ברחבי הארץ. חלק מהחברות האלו מוכרות יותר ואילו חלק מוכרות פחות, חלק מקצועיות יותר וחלק פחות, וחלקן הן לא פחות מבשורה יוצאת דופן בתחום. חברת אורמש בדיוק עונה על ההגדרה האחרונה הזו, ואין ספק שהיא צריכה להיות הבחירה שלכם להתקנה של מערכת אנרגיה סולארית. בואו להכיר את חברת אורמש קצת יותר.

מה מיוחד בחברת אורמש?

חברת אורמש היא לא סתם עוד חברה שעוסקת במערכת אנרגיה סולארית, אלא היא חברה שכל העיסוק שלה סובב סביב המחקר המעמיק בנושא, הפיתוח של המערכות, והתקנה נרחבת בפריסה ארצית לכל מבנה שמעוניין במערכת.

ברגע שלב לבה של החברה עוסק כל כך כולו במערכת אנרגיה סולארית, ניתן להבין שרמת המקצועיות שלה היא גבוהה בהתאם, שמוצריה איכותיים ביותר, ושהשירות שלה יהיה לא פחות ממופתי. את כל אלו תוכלו למצוא בחברת אורמש.

מי אנשי המקצוע שעובדים בחברת אורמש?

בראשה של חברת אורמש עומד רן ליפציגר הבעלים, ותחתיו נמצאים עוד עשרות אנשי מקצוע שמגיעים מתחומים שונים שרלוונטים לפיתוח וייצור המערכות בצורה טובה. בין היתר, תוכלו למצוא בחברה מהנדסים, חשמלאים, אנשי שיווק, יועצי בטיחות, אנשי מכירות, אנשי רכש ורישוי, מנהלי לוגיסטיקה, ובקיצור – מעטפת שלמה של אנשים שפועלים לילות כימים על מנת לייצר את הפתרונות הטובים ביותר.

יצירת קשר עם חברת אורמש

על מנת לצאת לדרך עם חברת אורמש ולקבל מערכת אנרגיה סולארית גם למבנה שלכם, תוכלו ליצור איתה קשר דרך אתר האינטרנט שלה, או דרך מספר הטלפון שלה 077-8049472 ולקבל מענה אנושי מהיר ואדיב.

לקריאה נוספת על רן ליפציגר מנכ"ל אורמש, לחצו על הקישור.